Odkąd w piętnastym wieku naszej ery w Niemczech Jan Guttenberg wynalazł druk, bardzo on przez ten czas się rozwinął. Wtedy on wpadł na to, że można wyrzeźbić ruchome czcionki i tak przelewać słowną zawartość na papier.
Już takie, prymitywne z perspektywy czasu metody zaowocowały rozwojem reklamy i marketingu. Dzięki nim słowo pisane docierało dużo dalej, niż wcześniej, stało się też nośnikiem ofert handlowych. Od tamtego czasu nastąpiła jednak powolna rewolucja w tej materii i teraz nie stosuje się ruchomych czcionek z piętnastego wieku, ale bardziej zaawansowane sposoby drukowania na papierze i innych materiałach.
Druk na wszystkie okazje
Najbardziej efektywnym sposobem jest kserokopiarki. Są one w stanie, dzięki swoim cyfrowym rozwiązaniom, przelać na papier niemal każde wyobrażenie, od grafiki, poprzez tekst, niezależnie od tego, w jaki sposób grafika została na komputerze wykonana, ani jakie czcionki wykorzystano do stworzenia tekstu. Kserokopiarka jest więc doskonałym adresatem dla każdego przedsiębiorstwa, które chce skutecznie rozwijać swój marketing.
W sądzie teraz. To nie jest kserokopiarka! 😉 pic.twitter.com/4FqMMiT4c2
— Luk (@3DLuk) 1 sierpnia 2017
Mogą bowiem wydrukować one wszystko, od plakatów po firmowe wizytówki. Kserokopiarki jedyne, czego potrzebują, to gotowego pliku komputerowego, na którym zawarta będzie rzecz przeznaczona do wydruku. A nawet niekoniecznie.
Niektóre punkty z kserokopiarkami zatrudniają własnych grafików, którzy przygotują wszystkie niezbędne projekty i będą je konsultować z zamawiającym. Wystarczy więc jeden telefon do drukarni z wyjaśnieniem wszystkiego, co jest potrzebne, a w krótkim czasie wydruki z kserokopiarek trafią na nasze biurko i będzie można je wykorzystywać w codziennej pracy.
Skomentuj